et en ru fi

Pea meeles!

  • Konsulteeri jooksu eel perearsti või spordiarstiga! Läbi tervisekontroll!
  • Treeni jooksuks mõõdukalt!
  • Puhka enne võistlust korralikult!
  • Ära pidutse jooksueelsel õhtul ega tule starti väsinuna!
  • Jälgi, milline on võistluspäeva ilm, ja riietu vastavalt ilmale!
  • Toitu enne starti vastavalt!
  • Võta joogipunktis juua!
  • Vali jõukohane tempo!
  • Ära hinda ennast üle!

 

Meditsiiniline abi on vajadusel tagatud kogu raja ulatuses. Märgates rajal hädasolijaid, palume osalejail teatada sellest järgmisesse TP-sse, rajal liikuvaile eraldusmärkidega meditsiinitöötajaile, korraldamisega seotud inimestele või hädaabinumbril 112.

Eesti suurim naiste liikumissündmus Maijooks ei saanud tänavu suurtele avalikele üritustele kehtestatud piirangute tõttu traditsioonilisel kujul toimuda, aga igakevadist traditsiooni jätkati 23.-31. maini esmakordselt toimunud Tallink Maijooksu virtuaaljooksul.