6.- 8. september 2019
Start: 00
00 : 00 : 00
et en ru fi de lv sv

Pea meeles!

  • Konsulteeri jooksu eel perearsti või spordiarstiga! Läbi tervisekontroll!
  • Treeni jooksuks mõõdukalt!
  • Puhka enne jooksu korralikult!
  • Ära pidutse jooksueelsel õhtul ega tule starti väsinuna!
  • Jälgi, milline on jooksupäeva ilm, ja riietu vastavalt ilmale!
  • Toitu enne starti vastavalt!
  • Võta joogipunktis juua!
  • Vali jõukohane tempo!
  • Ära hinda ennast üle!

 

Meditsiiniline abi on vajadusel tagatud kogu raja ulatuses. Märgates rajal hädasolijaid, palume osalejail teatada sellest järgmisesse TP-sse, rajal liikuvaile eraldusmärkidega meditsiinitöötajaile, korraldamisega seotud inimestele või hädaabinumbril 112.

Tuhandeid jooksusõpru ja liikumisharrastajaid kaasava Eesti suurima rahvaspordisündmuse ja rahvusvahelise maratoni programm algab reedel 6. septembril viiekilomeetrise Nike Noortejooksuga, jätkub laupäeval 7. septembril Mesikäpa lastejooksude ning 10 km Optibet Sügisjooksuga ja lõpeb pühapäeval 8. septembril klassikalise maratonijooksu (42,195 km) ning poolmaratoniga (21,1 km).